Ben kim miyim?

Bu bloğun sahibesi Nisan'ı, Elisa'yı, güneşli günleri, yemek masasi sohbetlerini, baharatçı kokularını, gökkuşağını, peynirin her çeşidini, damla sakızlı Türk kahvesini, psikolojiyi, taze ekmeğin ucundan koparmayı, semt pazarlarında gezmeyi, hayal kurmayı, dost sohbetlerini, radyo dinlemeyi, morali bozuk olanların neşelerini yerine getirmeyi, hayattan, sevgiden, olumludan, insan davranışından konuşmayı, anlatmayı ve öğrenmeyi seviyor!
Anne, eş, psikolog, çalışan, arkadaş, koç vs. vs..

15 Ocak 2012 Pazar

Hizmette sınır yok!

Şu anda bir kuafördeyim. Kuaförlere gitmeyi oldum olası sevmem, zorunda olmasan adımımı atmam ama malum çalışan bayanların bakımlı olması gerekiyor. 
İki arada bir derede gidersin, beklersin, beklerken canın sıkılır vs. vs.
Ama artık tüm bunlara son, müşteriyi memnun etmek i çin firmaların neler düşünüp hayata geçirdiklerinin canlı bir örneğini yaşıyorum. 

Tüm bu sıkıntılarıma çözüm bulabilmiş bir kuafördeyim.
Rekabet o kadar yoğun ki farklılaşmak ancak müşteriyi kendinize bağlayacak fark yaratan uygulamalar ile oluyor. 

Hemen hemen herşey aynı ama fark yaratan 2 güzel uygulama ile beni ve benim gibi düşünen diğer müşterileri kendilerine çekiyorlar. 
 
Birincisi sizi istediğiniz yerden alan ve işiniz bittiğinde istediğiniz yere kadar bırakan özel araç servisi. Ücretsiz olarak bu servisten tüm müşteriler yararlanabiliyor. Aracı olmayan ya da taksi kullanmayı tercih eden bayanlar için müthiş bir kolaylık .

 
Bir diğeri ücretsiz internet ve bilgisayar hizmeti. Şu anda bu satırları saçlarıma fön çekilirken yazabiliyorsam bu hizmet sayesinde. Küçük kırmızı netbooklar ile müşteriler internete girebiliyor, elektronik postalarını kontrol edip istedikleri işlemi yapabiliyorlar.

 
Belki başka örnekleri de vardır ama en azından Bursa için bir ilk ve bence süper bir hizmet. 

 
İşletmelerin, bireylerin fark yaratabilmesi için ufak ayrıntılara dikkat etmesi, fark yaratan yaratıcı uygulamaları yapmaya cesaretli olmaları yeterli.  

 
Denemek isteyenler olur ise bu ayrıcalıklı kuaförün adı Cherrys. Adı gibi her yer kırmızı…Tam bayanlara göre.








2 yorum:

  1. süpermiş bayıldım valla haftasonu görüşünce telefonunun ver bana

    YanıtlaSil
  2. İlknurcum, telefon numarası 451 13 62. Denemeni öneririm.

    YanıtlaSil