Ben kim miyim?

Bu bloğun sahibesi Nisan'ı, Elisa'yı, güneşli günleri, yemek masasi sohbetlerini, baharatçı kokularını, gökkuşağını, peynirin her çeşidini, damla sakızlı Türk kahvesini, psikolojiyi, taze ekmeğin ucundan koparmayı, semt pazarlarında gezmeyi, hayal kurmayı, dost sohbetlerini, radyo dinlemeyi, morali bozuk olanların neşelerini yerine getirmeyi, hayattan, sevgiden, olumludan, insan davranışından konuşmayı, anlatmayı ve öğrenmeyi seviyor!
Anne, eş, psikolog, çalışan, arkadaş, koç vs. vs..

9 Aralık 2011 Cuma

Nasıl şarkılar söylemek istiyorsam öyleyim..

















Bugün hava yağmurlu, puslu.. ben de yalnızlık üstüne, yağmurlu şarkılar söylemek istiyorum. Yalnızlık yağmur olmuş akıyor damlarına kentin… diyerek akustik bir gitarla sessiz bir meyhanede şarkı söylemek istiyorum. Sadece ben, gitar ve gece… 

 Bunu ne zaman mı istiyorum..hemen şimdi..ofisin ortasında..koşuşturmacının akışında.. öyle bir şey olsun ki..ışınlanayım..birden kendimi orada bulayım..duygular olsun gecenin içinde..içtenlik olsun..yalnızlık varsa da paylaşılabilsin..nefesler sakinlesin, yüzler yumuşasın..gözler buğulansın..eskiler hatırlansın..hatırlanırken komik hikayeler, öğrencilik yılları, hayaller akla gelsin..sonra ufak bir buse konsun yanağıma..mahçup bir çocuk gibi..
Ne kadar da büyümüşüm yahu diye hayret edeyim..o kadar zaman geçti mi? Zamanın elinden tutabildim mi? Bilmem..tuttuğum şey zaman mı, hayaller mi yoksa beklentilerin elleri miydi? Bunu cevaplamak zor.. Bugün yağmurlu şarkılar var dilimde…

Unutma, nasıl şarkılar söylemek istiyorsan öylesin.. eğer canın hiç mi hiç şarkı söylemek istemiyorsa vay haline..

2 yorum:

  1. müzik ne kuvvetli birşey, değil mi?hissettirdikleri sonsuz...beni tanıştırdığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Aknurcum, ikimizi pek çok şey birleştirdi zaman içinde. belki en çok da müzik. birisiyle aynı frekansta olduğunu anlamanın en kolay yolu aynı şarkıyla aynı şeyleri hissetmek sanırım..sevgiler..

    YanıtlaSil