Ben kim miyim?

Bu bloğun sahibesi Nisan'ı, Elisa'yı, güneşli günleri, yemek masasi sohbetlerini, baharatçı kokularını, gökkuşağını, peynirin her çeşidini, damla sakızlı Türk kahvesini, psikolojiyi, taze ekmeğin ucundan koparmayı, semt pazarlarında gezmeyi, hayal kurmayı, dost sohbetlerini, radyo dinlemeyi, morali bozuk olanların neşelerini yerine getirmeyi, hayattan, sevgiden, olumludan, insan davranışından konuşmayı, anlatmayı ve öğrenmeyi seviyor!
Anne, eş, psikolog, çalışan, arkadaş, koç vs. vs..

22 Mart 2016 Salı

Hoşgeldin maçın 2. yarısı...



Ne çok işim vardı, ne çok yapacak şey…
Gidilecek yollarım, okuyacak okullarım, girilecek işlerim vardı..
Evlenmek vardı, çocuk doğurmak..
Koşturmak vardı, sabah erken kalkmak, akşam eve yetişmek..
Arada nefes almak gerekti mi, gerekti..
Geçen 40 yıl beni daha güçlü, daha merhametli, daha olgun, daha organize, sevdiklerine daha değer veren biri yaptı.. Ama içimdeki coşku da azalmadı değil. Daha az şaşırır oldum olanlara, yeni dostlar edinmek için daha az meraklı oldum sanki.. Ve sabahları sırt ağrılarım oldu yaşlanmak böyle birşeymiş dedirten…
Bir yanım anne, bir yarım kadın, bir yanım kardeş, bir yanım arkadaş.. ama çok az yanım çocuk oldu..
Bundan sonrası için, maçın ikinci yarısı için daha fazla kahkaha istiyorum.. daha fazla tatil olsun mesela.. çocuklarla, eşimle daha fazla eğlenceli gün batımları.. daha fazla yıldızlı geceler olsun. Kendimi ve çevremi daha fazla güzelleştirmek istiyorum.. Sahillere çekilip, hayaller kurmadan önce kendi domatesimi, fesleğenimi yetiştirmek istiyorum kendi toprağımda.
Bir sürü güzel kitap, film keşfetmek.. sevdiklerime heyecanlı heyecanlı anlatmak istiyorum.
Farklı insanları, farklı ülkeleri, farklı düşünceleri tanımak ve esinlenmek istiyorum.

Sözlerimi geri alamam, yazdığımı yeniden yazamam
Çaldığımı baştan çalamam, bir daha geri dönemem
Akıyorsa göz yaşım kurumasın, coşup seven gönlümse durmasın
Hiçbir kere hayat bayram olmadı ya da her nefes alışımız bayramdı
Bir umuttu yaşatan insanı
Aldım elime sazımı…….”


Sağlık olsun, huzur olsun, sevdiklerim olsun, can dostlarım olsun,  ille de umut olsun.. yaşam sevinci olsun. Güzel günler için güzel ülkemde, güneş yeniden doğsun…

2 yorum:

  1. Soluksuz okudum. Harika yazmissin. Duygularimin cogunu cumlelere dokmussun. Hep yaz 😊😊 bayildim...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil